بارگذاری
شرکت داده ورزی یکتا مازند
  • صفحه نخست
  • محصولات ما
    • دستگاه کارتخوان
      • کارتخوان سیار
      • کاتخوان ثابت
  • ATM
  • شبکه و دوربین مداربسته
  • پشتیبانی
  • بلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما
  • جستجو
  • منو منو
  • 0سبد خرید فروشگاه
  • Instagram
  • صفحه نخست
  • محصولات ما
    • دستگاه کارتخوان
      • کارتخوان سیار
      • کاتخوان ثابت
  • ATM
  • شبکه و دوربین مداربسته
  • پشتیبانی
  • بلاگ
  • درباره ما
  • تماس با ما

معرفی

شرکت داده‌ورزی یکتا مازند مفتخر می‌باشد فعالیت خود را درزمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار نصب و پشتیبانی ادارات و ارگان‌های استان خصوصاً بانک‌ها آغاز نموده است. از سال 1385  تا به امروز به‌عنوان پیمانکار نصب و پشتیبانی دستگاه کارت‌خوان در استان مازندران به‌صورت تخصصی مشغول به فعالیت بوده است. در حال حاضر این شرکت خدمات پشتیبانی خود را با بالاترین کیفیت و کمترین درصد خطابه مشتریان دستگاه‌های کارت‌خوان ارائه می‌نماید. رعایت مشتری مداری در کار و رضایت کارفرما همیشه سرلوحه کار این مجموعه بوده است.

تاریخچه

شرکت داد ورزی یکتا مازند درظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و قوانین جمهوری اسلامی ایران و با تکیه به بیش از یک دهه تجارب فنی و مدیریتی ، مالی و اداری اعضای آن در سال1382 تاسیس شده و با  ارائه سرویس برنامه ریزی و مشاوره در حوزه های مختلف IT وICT همکاری  بسیار پر ثمری را با طیف وسیعی از سازمان ها ، صنایع ، شرکت های دولتی و خصوصی در سطح  استان مازندران  و کشور به وجود آورد.

اهداف

شرکت داده ورزی یکتا مازند با هدف گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح استان مازندران و کشور، بنا شده است .
این شرکت سعی دارد به مشتریان کمک کند تا مشکلات کاری خود را با راه حل های مبتنی به  ITبا دقت و سرعتی قابل توجه حل کنند . در این راستا با استفاده از نیروهای کار آمد سعی کرده است مباحث IT  به صورت یکپارچه و در کنار هم ارائه دهد تا از میزان ریسک و نگرانی ها تا حد زیادی کاسته شود.

عهد نامه

در پیشگاه خداوند متعال و در حضور همکاران با خویش عهد می بندیم که هر روز در تمامی ساعات با بطن وظواهری آراسته، در محیط منظم و آکنده از ادب و احترام و دقت، با برخوردی نیک و پسندیده با کلیه ذینفعان این شرکت برخورد نماییم به گونه ای که در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت ممکن، امور محوله را در کمال صحت، صداقت و رعایت عدالت و توجه به منافع طرفین، به انجام رسانیده، در راستای تحقق اهداف شرکت، خود را مقید و متعهدبه منشور اخلاقی بدانیم و پایبند باشیم.

پروژه‌های انجام‌ شده

. پیمانکار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(پککو) در خصوص نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان و کارت‌خوان و کارت اعتباری
. پیمانکار شرکت کارت اعتباری ایران کیش در خصوص نصب و پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان
. پیمانکار پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار شعبات بانک کشاورزی (89شعبه) استان مازندران
. پیمانکار پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار شعبات بانک تجارت (85شعبه) استان مازندران
. پیمانکار پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار شعبات بانک ملت (110شعبه) استان مازندران
. پیمانکار پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار سازمان بیمه خدمات درمانی استان مازندران
. پیمانکار و مجری صدور دفترچه بیمه خدمات درمانی روستایی در استان مازندران
. پیمانکار داده‌آمایی ورود اطلاعات نفت در استان مازندران در سال 79
. پیمانکار جایگاه هوشمند سازی سوخت در استان مازندران در سال 96
. پیمانکار داده‌آمایی نفوس مسکن و سرشماری در استان مازندران
. شرکت‌های سهام آب منطقه‌ای استان مازندران و گیلان
اداره کل کار و امور اجتماعی استان مازندران
. دانشکده امام محمدباقر(ع) استان مازندران
. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران
. اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان مازندران
. سازمان بیمه خدمات درمانی استان مازندران
. اداره کل دیوان محاسبات استان مازندران
. نیروگاه شهید سلیمی استان مازندران
. اداره کل مخابرات استان مازندران
. خبرگزاری جمهوری اسلامی
. دانشگاه آزاد اسلامی
. دانشگاه مازندران

منشور اخلاقی شرکت داده ورزی یکتا مازند

1- به شرکتی بس بزرگ  می اند یشیم  با اهدافی والا که حضورمان در آن مایه  سرافرازیمان  باشد.
2-کلید رمز موفقیت شرکت رضایت مشتری است  هنگام ارائه خدمات به این ویژگی را پایبندیم.
3-اعضا و پرسنل شرکت به عنوان ارزشمند ترین منابع به حساب می آیند بنا براین از هر کوششی جهت آموزش و بهبودی کیفی پرسنل دریغ می نماییم.
4-  منافع مادی شرکت را هدف نمیدانیم بلکه وسیله ای میدانیم برای تداوم ارتباط شرکت و مشتریان و تداوم اشتغال های ایجاد شده.
5-مطمئنا موفقیت مادی شرکت مورد توجه  است ولی ما آن را به وسیله ای برای تامین اهدافی  گسترده تر که همانا اشتغال زای و رونق اقتصادی و فنی کشور می باشد میدانیم.
6-ماهمواره ارزشهای ذیل را که منبع هدایت ما در ارائه خدمات خدا پسند ا نه  به مشتری میشود را فراموش نخواهد کرد :
1-6 – در هر شرایط به اصول اخلاقی و معنوی  پایبندیم.
2-6-نظم  آرا سته گی  وقت  شنا سی   دقت مهارت و آمادگی برای ارائه خدمت به مشتری را از اصول مسلم  قطعی موفقیت  خود میدانیم.
3-6- فرهنگ پاسخگو بودن در مقابل مشتری را از بستر های تعالی خود و شرکت میدانیم .
4-6- رعایت احترام ادب  عدالت  و انصاف را یکی از رموز بقا شرکت تلقی میکنیم.
7-همواره  حق با مشتری میباشد و میباید از رضا یتمند بودن مشتریان به سمت خرسند نمودن خود مشتری حرکت کرد.
8-مشتری از نظر ما یک شریک تجاری است که ممکن است تا دهها سال موجب  ایجاد یک رابطه مستمر شود و از کنار این رابطه هر دو طرف سودمند شوند.
9-ما امانتدار مشتریان خود هستیم بنابراین  تلاش می نماییم به شیوه مطلوب حافظ اسرار و مستندات  محرمانه آنها باشیم.
10-تعلقات سازمانی را در خود  می پرورانیم  و به همکاران احترام  می گذاریم تا با همدلی در جهت کرامت و رضایت مشتری و مردم گام  بر داریم.
11-تلاش می نمایم  با رعایت اصول صرف جویی و پرهیز از تجمل گرایی و هزینه های غیر و ضروری  در استفاده از منابع و امکانات  قیمت تمام شده محصولات و خدمات  موجود را کاهش دهیم .
12-بارعایت اصول اخلاقی و اسلامی در تعامل با مشتری و سایر همکاران تلاش می نماییم تا محیطی سالم و پویا داشته باشیم.
13-دریافت هرگونه انتقاد اظهار نظر پیشنهاد از سوی همکاران و مشتریان را مشتاقانه ارج  نهاده و از آن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خود و شرکت استفاده می نمایم.

لینک های جالب

در اینجا چند لینک جالب برای شما گذاشته ایم. لذت ببرید! :)

صفحات

  • ATM
  • بلاگ
  • پرداخت
  • پشتیبانی
  • تماس با ما
  • حساب کاربری من
  • درباره ما
  • دریافت شماره شبا بانک ها
  • سبد خرید
  • شبکه و دوربین مداربسته
  • صفحه نخست
  • فرم ها
  • فروشگاه
  • محصولات ما

دسته ها

  • Personal
  • شبا بانکی
  • فرم ها
© کپی رایت - شرکت داده ورزی یکتا مازند - Enfold WordPress Theme by Kriesi
رفتن به بالا