معرفی بخش خدمات پشتیبانی و تعمیر و نگهداری:
شرکت دادهورزی یکتا یکی از معتبرترین مراکز تعمیر و سرویس و پشتیبانی در سطح استان مازندران است که همواره سعی نموده با داشتن متخصصین مجرب و متعهد به مشتریان طرف قرارداد خود خدمات بهتری ارائه نماید.
امور قراردادها و مشتریان:
بهمنظور ارائه بیمهای مناسب جهت آسودگی خاطر کاربر از پشتیبانی کامل تجهیزات کامپیوتری ، دستگاههای کارتخوان و خودپرداز پس از اتمام دوره ضمانت این شرکت اقدام به عقد قرارداد پشتیبانی ، تعمیر و نگهداری مینماید. قراردادها که در دو فرم کلی ارائه میشوند دارای محاسن متعددی هستند که بامطالعه مفاد آنها میتوان به اهمیت حاصل از آنها پی برد در خصوص انواع قراردادها میتوان با تأمین قطعه (به مفهوم پذیرفتن هزینههای قطعات یدکی از سوی این مرکز) و بدون قطعه و موردی (On Call) اشاره نمود.
پشتیبانی فنی:
این گروه باهدف نصب، راهاندازی ، سرویس و رفع اشکال کل مجموعه ازلحاظ سختافزاری و نرمافزاری مشغول به فعالیت بوده که طبق درخواست مشتریان نسبت به رفع اشکال اقدام مینمایند.
تعمیرات:
این شرکت با استفاده از کارشناسان مجرب و متعهد و تجهیزات مناسب اکنون به جرت ادعا میکند هزینه تعمیر تجهیزات کامپیوتری و دستگاههای کارتخوان و خودپردازها آن را بشدت تقلیل داده است. چراکه با صرف اندکی وقت، تعمیر را جایگزین تعویض نموده و گارانتی دستگاههای تعمیری را نیز پشتوانه خدمات خودساخته است.